tel. č.: 033-7422145

Americký dolar  EUR 1,07 USD

Zobraziť všetky »

Výstup na Jabal Toubkal a okruh Marokom

/uploads/usr/10908/zajazdy/maroko/jabal_toubkal.jpg Najzaujímavejšie námestie krajiny a jedno z naj vo svete - Jemma el Fna. BUBO sem chodí od roku 1994 Nie sme na pretekoch, sme tu na dovolenke, aj keď fyzicky náročnejšej. Odmenou je dokonalý zážitok. Casablanca je pre nás vstupnou bránou do najbližšej exotiky. Navštívime jedinú prístupnú mešitu v kr Zvonku moderná avšak vo vnútri je nádherná a tradičná výzdoba. Nechajte sa vtiahnuť do sveta Maghreb Marakéš nie je len tradičný, ale aj moderný a zaujímavý. Vybral si ho aj Yves Saint Laurent a vybudo My sme tu ale kvôli inému zážitku. Z Marakéša sa vydáme do Vysokého Atlasu a pokúsime sa zdolať jeho Presunieme sa do fascinujúceho Marakéša, kde sa vrhneme do víru námestia Jemma el Fna. Foto: archív Neobídeme ani iestny souq - trhovisko, ktoré zaberá veľkú časť mediny - historickej časti mesta vo v Všímajte si detaily, výzdobu a doplnky, ktorých je po meste neúrekom. Marakéš vás dostane. Foto: arc Bahia palác je jedným z najnavštevovanejších pamiatok. Uvidíte prečo. Foto: archív BUBO Kráľovské rodiny netrochárčili a my tak môžeme obdovať zručnosť majstrov, ktorí tvorili výzdobu palá Veľmi populárna je aj záhrada Majorelle. Foto: archív BUBO Uprostred zelene stojí domček, v ktorom sídli ververské múzeum a má unikátnu modrú farbu. Foto: arch Jeden z najznámejších návrhárov bol Yves Saint Laurent, ktorý obnovil záhradu Majorelle a jedno z je Na večernom trhu s jedlom neváhajte ochutnať miestne špeciality, ako sú napríklad slimáky. Foto: arc Z Marakéša odchádzame do Atlasu, aby sme sa pripravili na výstup. Foto: Ľuboš Fellner - BUBO Po aklimatizačnom treku naložíme určité veci na mulice a začneme stúpať. Foto: Ľuboš Fellner - BUBO Nenechajte sa vykoľajiť tým, že vaše veci budú ďaleko pred vami. Dôležité je prísť na vrchol. Foto: Pokojne si choďte svojim tempom a užívajte si krajinu a nádherné scenérie. Foto: Ľuboš Fellner - BUB Jabal Toubkal sa nám ukazuje a pomaly je bližšie a bližšie. Foto: Ľuboš Fellner - BUBO V roku 2013 sa na Toubkal vydal so svojimi rodičmi aj 8 ročný Matej. Foto: Ľuboš Fellner - BUBO Záleží na období v ktorom cestujete a od toho závisí aj množstvo snehu. Foto: Ľuboš Fellner - BUBO S pribúdajúcou výškou sa menia aj pohľady a nemusíme až tak dvíhať zrak, aby sme videli vrcholy poho Obrovské a otvorené údolia, riečky, skaly a sneh. Atlas je úžasný. Foto: Ľuboš Fellner - BUBO BUBO na vrchol vyšlo desiatky krát a máme tu vynikajúcich horských vodcov. Foto: Matej Bučko - BUBO Dostávame sa do cieľa prvého dňa výstupu, do horskej chaty Refuge du Toubkal. Foto: archív BUBO Skoro ráno sa vydávame na vrchol. Foto: archív BUBO Sme takmer na vrchole...už len pár krokov. Foto: Ľuboš Fellner - BUBO Východ slnka zažijeme na vrchole alebo tesne pod ním. Foto: Ľuboš Fellner - BUBO Už len zopár metrov... Foto: Ľuboš Fellner - BUBO Užite si pocit zo zdolania najvyššej hory severnej Afriky. Nebojte sa to vykričať do sveta. Foto: Ľu Prípadne si doprajte Schádzame až dolu do Imlilu. S dokonalým pocitom to ide veľmi dobre a metre ubiehajú. Foto: Ľuboš Fe Vraciame sa do Marakéša, kde si užijeme posledné nákupy. Kúpite si lampu? Foto: archív BUBO Alebo tradičný koberec? Souq v medine ponúka nepreberné množstvo tovaru. Yž ste tu boli a veite čo a Rozlúčková večera, doprajte si ju napríklad v niektorej z reštaurácii s výhľadom na unikátne námesti
Destinácia: Maroko
Kód zájazdu: 1333027
Cena od: 1 650 €
Príplatky od: 306 €
Doprava: letecká
Termín: 04.07.2024 8/7 dní/nocí
Obchodník: 35824859
Kód termínu: 83307599

« Späť na výber termínu a popis zájazdu
Poznávacie zájazdy
Turistika
Kombinované pobyty
Expedícia
Marakeš Typ ubytovania:
Maroko, Marrakech-Safi, Marakeš (Marrakesh)
Letisko:
Strava:
Pre zobrazenie komplexného cenníka vyberte zodpovedajúci typ ubytovania.
Cena celkom: N/A

Obsiahnuté údaje sú výlučne informatívne.